JEBAT dalam kenangan

Minggu lepas JBT 6287 dah kene jual dengan harga RM3000. Ni lah kereta yang aku mula-mula pakai. Kereta ni mak yang punya. Lepas tu passing ke Abg Long, Lepas tu baru passing kat aku. Kereta warisan lah tu. Lepas aku tinggalkan Malaysia tak de orang pun pakai. Cuma jadi mainan Ilman petang-petang. So ayah dan mak buat keputusan untuk jual.

Ni lah JEBAT dalam kenangan

Kali terakhir kelihatan

Advertisements

13 comments so far

  1. Zoyak on

    Abang De!!! Patah tumbuh hilang berganti!! Pokok buah naga patah. Insya Allah dia akan tumbuh. Kereta JBT hilang dari pandangan Insya Allah akan berganti. Nanti lihat wajahnya apabila dia sampai dan Bang Man hantar gambarnya.

  2. as-sa'adati on

    sedihnye..sob..sob..sob…

  3. gild on

    Huh… Jebat yg berjasa dah pegi… 😐

  4. musafir03 on

    Sedih ke bunyi nye?hehe…takde lah…nanti berganti baru lah..untuk dema jugak

  5. Kipp on

    Isk, isk, isk.. Kete pertama aku. Kete yg byk berjasa selama aku blaja 4 tahun kat shah alam. Siap tinggalkan parut kat kepala aku sbb eksiden. Huhu. Apa2pun JEBAT tetap dlm kenangan..

  6. teruterubozu87 on

    weh asl tak de orng pon bgth kome yg kete ni dah kn jual..wut happen..huuhuhuh..oo pdn la mak n abglong ckp psl kete td…hmmm maybe bak beli yg br kot..huahuahuua..gumbira
    nye sy

  7. deansam winchester on

    sebok la akak ijah nak gumbire…
    ade udg di sebalik mee la tu. nnti kome gak yg jadi mgse…

  8. as-sa'adati on

    bkn oak je…akak dah lama jd mangsa korang…huhuhu..t’utama izzah…

  9. musafir03 on

    Pakai lah dema molek2…xpayah la org nak ambilk, hantar nanti…pandu dengan hati2..hehehe

  10. e-man on

    weh weh, mak ayah mungkin beli kete baru tapi utk iman hahahaha… tipu je.=)

  11. musafir03 on

    eleh…lesen pun tak de lagi…belajo dulu..skor SMA, SPM…
    p/s: Tipu berdosa

  12. e-man on

    tak pe WED1803 masih ade kat sini.

  13. maksu on

    WED tu takde dh org nk main….
    sian moto tu….


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

  • Pages

  • Meta

  • %d bloggers like this: