Minggu ni aku cuti

Minggu ni aku cuti 1 minggu. Cuti yang wajib diambil dalam 1 minggu dalam bulan 2 hingga bulan 4. Nanti ada pulak cuti summer, autumn. Cuti ni dikira sebagai cuti bergaji. So melepak la di rumah sambil buat perkara-perkara yang patut. Kebetulan pulak time cuti ni lah aku diserang penyakit demam dan sakit perut. Alhamdulillah sekarang rasa sihat sikit. Dah 3 hari aku tak keluar rumah. Duduk terperuk kat rumah je. Nak keluar sejuk sangat. Suhu sekarang sekitar 3ºC hingga -2ºC. Macam duduk dalam peti ais. BIC pun dah 3 hari tak pergi. InsyaAllah lepas ni boleh pergi balik.

Nak jumpa doktor kat sini kena buat ‘appointment’ dulu. So zaujah aku talifon GP nak buat ‘appointment’ sekali dia cakap kena datang Isnin minggu depan sebab minggu ni dah penuh. Kalau hari Isnin sempat aku sihat dulu. Ni lah masalah kalau nak jumpe doktor kat sini. Maka makanlah Paracetomol (Ubat demam/Panadol) yang ada je. Ahad lepas aku main snow banyak sangat kot. Tu sebab demam.

Minggu ni jugak aku dapat anak sedara yang ke-2 pada 10 Februari 2009. Anak kepada Abang Ngah. Nama Furaihatun Najlaa’ . Tahniah Abang Ngah dan Kak Ngah. Anak sedara pertama, Nur Syifa’ Imani anak kepada Abang Long. Lahir lepas 3 hari aku berangkat meninggalkan bumi Malaysia. Kedua-dua perempuan dan tak pernah aku tengok lagi dengan mata kepala aku sendiri. InsyaAllah kita akan bersua nanti. Tahniah juga kepada Mak dan Ayah yang dapat cucu ke-2. Cucu dari kami lambat sikit kot. hehehe. InsyaAllah ada nanti

Buat Snow Man

Proses Menggumpal

Snowman

Baru tau letih nak buat Snowman

Kami dan Snowman

Snowman Comot Siap

Depan Queens

Depan Queen’s University

Queens

Queen’s University

4 comments so far

  1. Nurul Izzah Yusof on

    suke r tuh dpt main salji…

    Suka-suka..best ooo

  2. Nurul Izzah Yusof on

    blog baru nmpak!!huhhu

    Blog lama berwajah baru

  3. e-man on

    tu snowman ke longgokan salji. hihihi… jgn mare =p

    tu bukan longgokan tapi gumpalan…kena faham tu

  4. as-sa'adati on

    waa…tukar face baru…


Leave a Reply

  • Pages

  • Meta

